February 12, 2012

Mengapa Orang Benci Justin Bieber ??

 

   Okay , siapa yang tak kenal siapa Justin Bieber , sila tekan " Alt+F4 " . Cari gelas , isi dengan air separuh penuh dan terjun dalam tue . Justin Bieber nie memang tidak dapat dinafikan bahawa dia terkenal . Seriously , umur 15 tahun dah kaya raya . Mentor Usher lagi tuew . Namun , tidak dapat di nafikan bahawa Justin Bieber amat di benci oleh orang [ di internet kebanyakannya ] .

   Oleh itu , dalam post kali ini . Kita akan bincang mengapa orang benci pada Justin Bieber . . . . . 




1. Cemburu
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Seperti yang saya sudah kata , Justin Bieber telah berjaya pada umur yang agak muda . Selalu nya celebrity yang muda berlaku pabila dia berlakon . Tapi Justin Bieber telah "menggegar" dunia gadis2x belasan tahun dengan lagu popular nya " Baby "

Justin Bieber juga mempunyai teman wanita yang turut menceburi bidang yang sama dengan Justin Bieber iaitu Selena Gomez ... Seriously , she's to cute to be with JB ...
nooo............................!!!!


2. Bosan , Tiada bakat , tak unik

Lagu Richard Marx yang teramat la hebat mempunyai satu penulis lirik sahaja . Namun lagu Justin Bieber yang  diselubungi dengan chorus dan tak bermakna memerlukan 5 penulis untuk membuatnya . 


Penyanyi seperti Justin Bieber agak biasa bagi peminat muzik sebenar . Justin Bieber hanya seorang penyanyi yang agak bosan buat mereka kerana mereka menganggap Lirik-lirik lagu Justin Bieber agak teruk dan perkara yang membuat lagu itu popular hanya muka Justin Bieber yang " handsome " itu ..


3. Justin Bieber adalah seorang PEREMPUAN . 
whahahahahahahxz !
                                                           

Secara jujur nya , ramai orang yang pertama kalinya mendengar Justin Bieber menyanyi mengatakan yang dia seorang yang perempuan , [ but not me , used to that kind of voice ] Malah ada yang mengatakan bahawa wajah nya juga seperti seorang perempuan [ iya ka ? ]   yang lucu nya .... Orang-orang di Internet telah memphotoshop gambar-gambar Justin Bieber dengan badan perempuan ...

Apa kamu fikir , adakah munasabah sebab2x ini untuk Justin Bieber dibenci atau tidak ? Anda ada sebab tersendiri untuk benci Justin Bieber ? Ada sebab untuk minat Justin Bieber ? Sila tinggalkan komen anda dibawah , senang sahaja ... log-in facebook sak !