August 17, 2011

Kembali dengan Nafas Segar !

 Fuh ! lama sudah aku tak layan blog ngan Photoshop...
Itu sebab aku sekarang focus sama Adobe After Effect , itu pun malas2x Anyway.....

Dalam post kali ni , aku nak promote sket aku punya hasil kerja terbaru...
Third Intro - Ball Dispersion


Aku memang struggle gila buat intro nie , banyak betul d guna method nya...
Biar lepas buat , aku rasa aku endak ingat smua tuew.. XDD

Still , klaw tengok betul2x , setiap bebola-bebola kecil tuew dari terhambur menjadi tersusun dengan rapi kemudian menjadi la gambar nama ku d Dinding yang aku buat dalam Photoshop...

So , setakat ni aku skadar buat kerja simple2x , nak blajar skit2x AE ni , seriously ...
Macam3x lebih susah AE dari Ps . Namun itu takkan halang aku ! Banyak Taiko d Tawau ni boleh bantu...

PS:Sapa ada tahu di mna nak download SFX pack yg high quality percuma.. Please kasi taw aku kat fb.me/kay94rool !!!