August 4, 2011

Bengkel Freeware CyberKids

     Wow , dah lama dah endak lyn blog , so di tengah malam niey aku pun luangkan masa untuk buat post kali ini...So , dlm post kali niey aku maw ckp pasal Bengkal Freeware Cyberkids...
Sekarang {masa aku tngh tulis post nie} merupakan malam sebelum bengkel bermula...


     Pada malam yang sunyi sepi ini , kerja kami sepatutnya membuat template untuk kasi pada ahli ketika akhir bengkel buat kenang-kenangan.. NAMUN , apa yang kami buat... Main game , tengok wayang , tengok Youtube.. ades , amacam owh...

    Tengah malam ni , sepatutnya kami sudah tidor . tapi bnyk yang masih lagi syiok nak layan lappy masing2x..
aq guna lappy orng sak since aku teda lappy sendiri kn...Aku di temani oleh anggota Cyberkids SMK Kuhara & Merotai .  Bermalam di PKG....

   Esok , kena buat bengkel tentang Photoscape , Photostory , Audacity , dan Format Factory... Empat2x aku endak pernah guna kecuali photoscape.

  So , mungkin aku akan tidor lagi dalam masa 30-40 minit...Entry seterusnya akan ku post lepas abiz bengkel...
Skali dengan gambar kuwt....