May 16, 2011

Torrent Download

Orait , kita cita pirate kali ni !

Banyak kawan2x ku smua kurang paham bila aku cakap pasal torrent . Sedangkan banyak download yang aku sediakan semuanya berbentuk torrent seperti Adobe Photoshop CS5 Extended atau Internet Download Manager 6.04 

Torrent dia berbeza dari download biasa . Download biasa , kita download barang tu dari Server internet . Kalau Torrent pulak , kita download dari komputer orang.. Yup , kita sedut barang orang....

So , kalau mau download torrent , kena ada Torrent downloader !
aku syorkan untuk kamu guna uTorrent.


uTorrent nie merupakan Torrent Downloader yang agak terkenal~
boleh download ni di website nya kat http://www.utorrent.com/

Kamu tahu jgak kan mcm mana maw install application
kalau aku sudah download itu torrent , kamu double click sak dya , nnti itu torrent akan terbuka d uTorrent.
Jgn pelik jika download speed mu endak tentu sebab ini kita guna system server P2P dimna kita connect satu sama lain...

Kalau kamu guna modem besar yg streamyx punya tu la~ , aku syor kamu "PortForward" jadi speed download torrent kamu dalam keadaan yang optimum . Yang guna Modem Broadband tu endak perlu la Port Forward..

Kalau maw PortForward , boleh  buat di http://www.portforward.com ...
So , selamat mendownload..
owh eya , law kamu maw cari website untuk download Torrent , cari sak d thepiratebay[dot]org
smua la Movie , game , software ada c2....