March 2, 2010

This Week Realy Cruel...

Hell yeah its cruel....

well first of all.. this weeks is the weeks after ujian....
punya lha susah so aku nie seram sejuk jgak....
then kluar lha keputusan ujian , matapelajaran demi matapelajaran...
guess wht come out first...

SEJARAH !!!

betapa bersabarnya aku...
SKADAR 21 dari 50....
means 42(agaknya kut) from 100% SO SHITTY !!!!

Then cikgu Ezwan(guru Sejarah) ckp sapa bawah 60 kha...?
KENA ROTAN !!!

TIDAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!

sudah lha pernah aku kena rotan oleh dya.. MENGGUNAKAN PENYAPU ...
dlm hidup ku aku pernah kena rotan guna buku... rotanlha...pembaris... marker...
tapi kena rotan guna PENYAPU sngt lha baru untuk aku....

Pas2 BM... tapi teda plak cikgu nya... Cikgu Amsah yg ganti...
(CIKGU BIO YG MASUK !!!) dlm kepala ku, cm mna lha nie... Bio bnyk aku hantam... haish.. mati lha aku...

then minit after minit... endak jgak cikgu kasi kertas.. sbab blum d check...
then semasa cikgu check tue... ada lha yg kena panggil nmanya.. tp dak d kC kertas.. skadar nak taw je nma  nya , cikgu ckp skadar maw berkenalan sma bdak yg d panggil...
dlm otak ku lagi..(erm.... cikgu panggil nie mesti maw tngok sapa yg bagus..)
so aku sngat berharap nama ku yg d panggil...
but teda ......

then , lepas abis sak cikgu check smua kn... trus laen muka cikgu.. feh, punya seram aku c2..
tapi dak guna.. endak jgak d kC kertas kami...*sigh*
cikgu mcm maw menambha penderitaan aku nie...
sdah lha Bio tue aku hantam smuanya..(endak lha smuanya)
memang susah lha..

Then +maths plak...(Matapelajaran PALING SUSAH BAGI kU)
cikgu masuk seperti biasa...
and cam biasa.. kena tenung jika cikgu ada bawak kertas... then i look.. ADA !!!!

As a Gamerz like me.. math really not my cup of Brrrrr.......
like it supposed to be.. i just got 4 out of 40 ..
bermaksud skadar 10% dari 100%..
F**K !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lowest lha i2 markah dlm idup ku... dak pernah bha aku dpt g2 rendah.. dlm muka punya steady... smua ckp aku steady sak dpt markah rendah...
tpi diorang tak taw bahawa di dalam hati nie TERSANGAT NYA SEDIH ....
hanya pembaca blog nie sak yg taw mcm mna perasaan ku ...
tda yg laen taw kat dlm kelas ...

And then this day...TODAY !!

ada Math Modern...
Memang susah lha.. tapi ada bgus nya.. bab dya ada kertas satu.. law +Maths teda....
Masa aku jawap Math Mordern nie.. hergh...
berat hati aku.. mcm mna lha nie.. mcm salah sak nie...
mcm ada dak kena sak nie...
mcm gagal lha nie...

skali tengok.. MEMANG GAGAL !!!
skadar 23% dari 100%
I'm S**K !!!!!!!
I really need a great tutor...

tapi bukan i2 saja...
masa terakhir plak...
PA = Prinsip Akaun....

Hergh.. sudah lha time cikgu PA ajar aku tak kesah dya... lngsung tidur bha aku...
punya menyesal aku... Time Ujian tue.. berabis aku baca buku test PA tue...
Then time aku jwp.. ada yg dpt jawap. ada yg lngsung tak taw...

Then bila teacher masuk...d kC kertas... pas2 aQ tngok.. *sigh* 39%
its a good thing that 35% is the lowest mark to pass...

dak taw lhe cm na lgik nak harungi minggu ini..

skarang baru sak Hari Selasa , nnti rabu. khamis., Jumaat lgik.. *sigh*
I hope GOD help me to live this life...